BM22121 bizde aynı durumdayız birşeye hayır olmaz dedimi tamam geri dönüş yok aşırı dik sen bana karışamazsin diyor bide bana düşün 5 yaşında ki çocuk bazen o kadar zorlanıyorum ki bide herkesten huy kapıyor parka gidiyoruz mesela bir çocuk annesine bağırıyor ya benim bağırmayan çocuk bana bağırıyor bende kızıyorum konuşmuyorum düzeliyor ama sürekli bunu yaşıyoruz biyere gidiyorum bozuluyor çocuk geliyorum 2 gün de düzeltmeye uğraşıyorum ve çok meraklı herşeyi kendisi yapmak istiyor canları sağolsun ama çok zorlar bide kendini kapatıyor bazen kimseyle muhatap olmuyor benimle bile deliriyorum ya kafayı yiyorum