Biz 3 yaşta böyleyiz … bugün oturdum ağladım artık. Kriz geçirdim. Bi çocuk nasıl her şeye itiraz eder ? Nasıl her şeye hayır der anlamıyorum. Bir tane evet dediği yok, konuşturmuyor zaten artık bizde konuşmuyoruz ama çocuğa gel diyoruz yok git diyoruz yok otur yok yap yok sürekli hayır istemiyorum hayır yapmicam küsmeler tripler. Ayyyyyy konuşuyorum olmuyor susuyorum hiç olmuyor dövsem hiç olmuyor. Atıcam kendimi