bakkalemzigi ezm_mzm malesef sütünüz fazlaysa ya da bebek güzel emmiyorsa bir süre yaşatacaksınız göğsünüz terbiye olana kadar . Mastit olmazsınız umarım ilerisi ateş titreme yapıyor antibiyotik almadan geçmiyor bir araştırın sizde geçmiş olsun
ezm_mzm bakkalemzigi evet sütüm fazla ve bebeğe göre kendini ayarlayamadı henüz. Bugün sağım işlemi yaptım az da olsa rahatladım. Dediğiniz gibi inşallah mastit olmam. Çok teşekkür ederim ayrıca
ezm_mzm Karanirem sırtıma vuruyor agrısı. Bugün sağma işlemi yaptım sağımdan sonra da sızı düştü göğsüme. Bakalım toparlancak oda zamanla