ezm_mzm ah ne zordur o ağrılar. Duşa girin sıcak suyun altına bol bol masaj yapın. Sürekli emzirin sürekli, saatini falan asla bekleme gerekirse 5dk da bir emsin. Tam boşaltamadığı için şişme oluyor ve maalesef ki sağma asla emmenin yerini tutmuyor.
Ve benim size verebileceğim en önemli tavsiye, süt yapsın diye üzüm şeker şu bu karıştırıp kaynatıp içiriyorlar ya ondan içme, bizde ona komposto denir. Bol bol su iç, bol bol emzir. kompostodan uzak dur.
Bi havluyu sürekli olarak sıcak su ile yıka göğüslerine koy ve aynı zamanda sağarsan şişliği çok daha kolay iner. Ben ilk doğumda şişlikten böyle kurtulmuştum