_acemianne_ doktor bizede alerjisi olabilir demişti sizin de dediğiniz gibi süt ürünlerine.Benim bebeğimde kanlı kaka,köpüklü kaka,vücudunda döküntü yani alerji diyebileceğimiz çok bulgu vardı.Bende alerji testi yaptırmak istedim testin içerisinde 300 tane maddeye bakıldı ve hiç bir şeye alerjisi olmadığı çıktı