Kızlar bebeğim 1.5 aylık. 10-15 günlükken kopuk kaka yapmaya başladı. Doktor süt ürünlerine alerjisi olabilir kes dedi deneyerek bulacağız dedi. Ben tamamen kestim ama yapıyordu hala. Bulgur yedikten sonra da yaptığını fark ettim. Süt ürünü ve gluten içeren hiçbir şey yemediğim halde bazen kakası hâlâ köpürüyor ve çocuk rahatsız oluyor. Başına gelen var mı başka neye alerjisi olabilir bununla nasıl başına edeceğiz?