Crnrza Evet bende şekersiz ve sütsüz (sade kahve) sevenlerdenim. İçmeyince benim de çok başım ağrıyor. En az 3 kupa içerim nescafe clasic bazı günler sade filtre kahve yada türk kahvesi 💓💓💓ilk tercih ya filtre yada nescafe❤️❤️
rachelgreen_ Evet içmeyince hatta saatini geçirince kesin başım ağrır hiç şaşmaz 😂 kahveye biyolojik saat yapmış bünyem😂 öğlene kadar içmezsem o gün baş ağrısıyla geçiyor sonrasında içsem de geçmiyor genelde
betulggd KLORAK benim de kahve içmediğim gün başım ağrır. Benim bağımlılığım olduğunu söylemişti doktor. Maalesef her şeysiz yapabilirim ama kahvesiz olmuyor.