Ay kızlar normalde her sabah kahve içerim dogumda ve dogumdan sonra falan içmedim ama kızım 6 aylık oldugundan beri içiyorum bugun içmedim süt kalmamıştı öglen saat 1 e doğru bi baş agrısı ki anlatamam ki başı agrıyan bi insan da degilim sonra marketr gittik eve geldim içtim 1 saat sonra geçti bu durum sinirimi bozdu nasıl olur da bi insanın kahvesizlikten başı agrır ben şimdi 7-8 aylık olunca 2. Bebem kahveyi bırakmayı düşünüyorum bunun kademeli bırakma yöntemi var mı bu ne saçmalık aşırı sinir oldum kendime