MarlaSinger 😁 bende bu çocuk uyanınca neden ağlamıyor ıh ıh ıh ıh diye beni çağırıyor diyorum 😁 aglayamiyormus 😁😜
bugun icteki penye battaniyeyi sarmadim, nohutu cok sık olmayacak şekilde sardım çünkü yün yorganı boynuna kadar çekmiyorum yüzüne kapanmasın diye 😀