Gmzasaf
benim oğlumda terliyor, 2,5 aylık. Üstündeki hırka vs. Kalın şeyleri çıkarıyorum. Tek kat kalıyor. Penye battaniyeye sarıyorum kundak gibi. Üstüne nohut battaniyeyi sarıyorum. Üstünede yün yorgan örtüyorum 😅😅 ama odanın derecesi 19-20. Kendim cok üşüyen biriyim polar pijama+çorapla yatıyorum. Dışarda kalan uzvum donuyor. 😅 çocukta üşüyecek sanıyorum. Napıcam bilmiyorum 😅