Beni belki dertlenmelerimden görenler vardır 5 aylık olmamıza 3 gün kaldı ama bu ara uykuya geçiş iyice fena durumda ayakta kucağımda sallıyorum sürekli ve her uyku öncesi 40 dakika ağlıyor sakinleştiriyorum geri uyku pozisyonu yine ağlama ağlayarak dalıyor, elektrikli elele ana kucağı var onda da uyumuyor bu hamak beşikleri öven çok var elektriklide uyumayıp bunda uyuyan var mı boşuna mı almış olurum evde eşya yığını olacak