sadecesenmelek Kzlar sormuştum daha önce belki hatırlayan vardır yeni foto atayım bakın doktor 3 ay sonraya randevu vermiş gen testi için çıkması da 3 ayı bulsa 6 aylık olacak çocuk öğrenene kadar😟
myavocado sadecesenmelek Ay dün başka bir down postunda siz aklıma geldiniz, ama bulamadım kullanıcı adınızı hatırlayamadim. Maşallah büyümüş bile bıdık ya çok sevindim sağlığının iyi olmasına 🥹🧿 fotoğraf göremiyorum malesef
mss_12 sadecesenmelek down 2 Li yada 3 lü testte belli olmuyor mu gebeyken en azından risk gurubunda olduğu ?
amantanrimdidim sadecesenmelek bizde 3.ayda yaptırdık. Henüz çıkmadı sonuç geçen hafta verdik testi 1 2 aya çıkar dediler. Benim kızımda da simian çizgisi yok parmak ayrıklığı da yok sadece gözleri çekik. Şuan 3,5 aylık dönmeye yelteniyor.
sadecesenmelek Şuan 1 aylık oldu kızımız uyurken benzemiyor bence ama uyanık olduğu zaman gözlerden ve dilinin dışarı da olmasından dolayı benzetiyoruz
sadecesenmelek Doğduğu gün gen testı yapıldı biliyorduk ama yapmamşlar araştırma hastanesi olduğu için gün vermiş hemen olmazmş
sadecesenmelek myavocado teşekkür ederiz 🙏🥰 sarı şapkalı olan fotoğraf bugün çekildi yeni yani hepsi 1 haftalık foto
myavocado sadecesenmelek maşallah 🧿 ama down bebek hiç görmedim yanlış bir şey demek istemem. Üstte kalsın bilenler yorumlar ⏫
mss_12 sadecesenmelek bende görmedim down bebek ama avuç içi çizgisi bir kriter diye biliyorum tabi en iyisi test sonuçlarını beklemek .Allah ömrünü güzel kılsın öyleyse de bir meleğiniz var demektir
Araldoram sadecesenmelek benzemiyordu çocuk doktoruna kontrole gittiklerinde biraz şüpheleniyorum demiş sonra da yapılan testler doğrulamış
sadecesenmelek mss_12 ayak parmakları arası açık değil el czgisi normal. Gözleri benziyor çekik ve dili biraz büyük ve dışarı da