Aysunnkaya araskusum bende yeni geçtim gece bezi olarak kullanıyorum külot bezini taşırma yapmıyor memnunum ikiside rahat kullanışlı dene istersen
araskusum Aysunnkaya ben de kolay giydiririm diye düşündüm aslında çünkü hiç yatmak istemiyor, ayakta giydirmek çok daha kolay olurdu benim için az sayılı bir paket alıp deneyebilirim aslında
Aysunnkaya araskusum külot bez en kolayı zır yırtılma yok hemen yırtılıyor bi paket alın deneyin hem kayma yapmıyor bantlılar yapıyordu
Aysunnkaya araskusum külot bez en kolayı zır yırtılma yok hemen yırtılıyor bi paket alın deneyin hem kayma yapmıyor bantlılar yapıyordu
araskusum bebisilay zor mu yırtılıyor, benim bebeğim altını değişirken hiç yatmak istemiyor ayakta kolay giydiririm diye düşünüyorum ama çok olumsuz yorum geldi
bebisilay araskusum ben cok zor yırtıyorum hiç kullanıslı gelmedi bi daha almam ya da başka marka denerim normalde molfix kullanıyorum cırtlı bezlerde ama külot bezini beğenmedim
araskusum didoece molfix çoğunlukla beğenilmemiş belki Goon un ki daha iyidir hiç o markayı denemedim
sydaglsen araskusum yanlışlıkla baby turco külot bez almışım geçen çok beğendim gerçekten ve büyük rahatlıkmış 0 sızıntı hiç beklemezdim. Molfix deneyecektim birde burdaki yorumlardan sonra vazgeçtim
araskusum sydaglsen biz baby turco ile başladık ama sonrasında beğenmedik bıraktık, külot bezi cırt cırtlı olandan daha mı iyidir ki bilemedim