parsingoo bence yeme düzeninizi değiştirin sabah kahvaltıda yiyin ara öğünde kuruyemiş kuru meyvede yiyin akşamda proteinli olarak yiyin fazla yemediğiniz içinde gitmiyor olabilir vücut çünkü besin gelmediğini anladığında yağ yakmayı bırakıyor resmen ona göre çalışıyor metabolizmamız vücudunuzu arada şaşırtırsanız çok daha kolay verirsin ki tebrik ederim çok iyi vermişsiniz zaten 🫂