Dondurmalikahve tgcyi Alsam aslında kendimde yaparım ya şimdi işçilik parası da vermeyeyim 🤣 400 bin atım
nisagokce Dondurmalikahve Maddi durumunu elveriyorsa yeniden yaptırın hem istediğiniz gibi tasarlarsiniz
sek_kahve Dondurmalikahve dolap kapakların dümdüzse yani çerçevesi yoksa kendin bile kaplayabilirsin aslında
myldz42 Dondurmalikahve bence boyamalısın zaman alıyor evet ama yeni yapılmış gibi duruyor 😍 tezgahlara elleme sadece su değdikçe boyası kalkar başıma gelmişti 😂😂
sek_kahve Büşra bu arada ben hem kaplama yaptım hem boyama yaptım, düzgün işlem uygulandığında baya kalıcı oluyor. Tezgah boyamadım sadece, onun iyi sonuç vereceğine inanmıyorum pek