Kızlar nasılsınız bugün neler yapıyorsunuz?
Ben sabah kendime lazer yaptım duşumu aldım , kahvaltı hazırladım, mutfağı topladım o sırada katyam da çalışıyor. 😀 Mutfağı toplarken de aklıma bir soru geldi dolapları yenilemek istiyorum ama yeni dolap yaptırmam mümkün değil, boyamaya da vaktim olmaz o yüzden kaplama yaptırmak istiyorum hem dolaplara hem fayansa hemde tezgahina. Böyle yaptırıp memnun olanınız var mı?