momas meeerve zaten demir ve d kullanıyorduk ama 2 katına çıkardı dozu ayrıca b12 iyiymiş ama biraz daha yüksek olsun dedi ilaç verdi ayrıca
seher178 meeerve banada hemşire 1 yaşında kan verdir dedi parmağından ufak damla kan alıp kansızlığa bakti
seher178 seher178 ama bebeğim ek gıdaya geçtiğimiz den bu yana hiç bsy yemiyor acaba kansizmi bilmiyorum ya bnde sizin gibi arada gidip geliyorum
canmanayvesuyu meeerve bizim de bugündü kontrolümüz bize de doktorumuz 1 yaş dedi şu an gerek yok gibi dedi ama ben de acaba yaptırsam mı diyorum demiri falan ne durumda diye