Kızlar merhaba bebeğim 9 ay 17 günlük 6. Ay aşısı zamanı hemşiremiz 9. Ayda kan tahlili ve aşı olacağını söylemişti bebeğim prematüre zaten düzeltilmiş 7 aylık oluyor neyse 5 mayısta aşı için gittim ve hemşireye kan tahlilini 1 yaşta yaptırmak istediğimi söyledim iyi mi yaptım kötü mü düşünüp duruyorum 🥹kıyamadım daha küçük diye sizler ilk kan tahlilini ne zaman yaptırdınız