Ayse_asel 3-4 günlük maceramız bizimde daha coook yeni. Ama buradaki annişlerden de okuduysanız yorumları vazgecmeden bu sekil devam ediyoruz. Bizim suan cok daha iyi hatta bugün 1,5 saatlik dısarı cıktık kacırma vs olmadı eve uğrayıp çişini yapıp tekrar cıktık dısarı. O sekil günü bölerek gidiyorum dısarı. Altına kacırması normalmiş böyle böyle öğrenecek kiii bizim ikinci gün full kacırmalı gecti işte iki gündür okeyiz maşallah diyim. Ve bende saat bası 40 dk da bir oyun oynarken vs sürekli soruyorum sizin gibi.Şöyle düşünün oradaki kasın varlığını bile bilmiyorlar yavas yavas tutmayı kacırmamayı öğrendikce kas calısacak tutma süresi uzayacak. Ha diyince olmuyor bu. Bende sizin gibi külot giydiriyorum ama gece bez bağlıyorum onu kuru görene kadar takmayı düsünüyorum. Zaten bezimmi var külodummu diye extra soruyor ayırt ediyor. Yani yola devam bir hafta geçsin hele bakalım ne oluyor.