Tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var🥲
30 aylık kızım. Şimdiye kadar hiçbirsey için zorlamadım herşey kendi zamanında oldu diyebilirim.
Şimdi biz geçtik tuvalet eğitimine dün bir bugün iki:)
Çişi yada tuvaleti geldiğinde ikisini ayırıp söylüyordu bunu bir sinyal olarak gördüm açıkçası🙈(bazen tuvalete götürdüğümde de yapıyordu buda bir sinyaldi)
Sabah bezi kuru kalkmıyor cünkü cok su içiyor gece.
Dün külot giydirip başladım,bence iyiydi iki kere kacırdı çiş kaka direkt tuvalete koştuk. Ama bugün iki kere anca tuvaleti yakaladık gerisi hep külot🤣evden cıkmayı denedim tabi cıkmadan yaptı çişini,bir saat parkta durduk eve geldiğimizde yaptı. Sonra iki saat cıktım onda kacırdı🙈
Şimdi size sorum bu yolda devam etmelimiyim yoksa bırakıp birkaç ay sonra tekrar mı denemeliyim? Okuduklarım bir hafta bu sekil geciyor yönünde ama bilemedim. Ve devam edersem dısarı cıktığımda ne yapacağım🤷♀️