anneyimmmben 4 aylığız şuan ve 3,5 aylıkken yaptırdım iyi ki yaptırmışım iğne vururken 3 yerinden ağlıyor sonra pamukla bastırıyorsun çocuk sakinleşiyor normal rutin aşılarını yaptıkları gibi düşün ağlama süresi o kadar oluyor 10 dk bekleniyor uyuşma için ve sonra ameliyat haneye alıyorlar orda sen çocouga günlük dinlettiğin ninni v.s varsa telefondan açıp izlet sen kafa kısmında oluyorsun zaten ayaklarını açıp tutuyorlar çocuk küçük oldukça hareket bilinci pek olmuyor ve Buda bacaklarını tutunca kendine pek cekmıyor . 10 dk sürüyor Senın orda yapman gereken çocogunun ilgi odağı olman telefondan birşeyler izletmen onla konuşman . Daha sonra da odaya çıkardılar bizi 3 saat sonra taburcu olduk krem verdı doktorumuz evde kullanın dedı . Ve ben çevremden duyduğum birşeyi uyguladım kâğıt karton bardağın alt kısmını kestım ağız kısmını pipisine koydum bez değmesin diye her çiş yaptığında da bardağı yeniledim sabah öğle akşam kremini sürdüm ve çok çabuk iyileşti bardağı bir hafta kesin koydum . İlk çişini yaparken sadece ağlıyorlarmış benım bebegım sünnet olup odaya çıkınca çişini yaptı daha pipisindeki uyuşukluk gitmeden yaptığı için hiç ağlamadı eve gelince de hiç ağlamadı çok kolay bir süreç gecırdık . Hiç tedırgın olma canım .