anneyimmmben Ben 72 günlükken yaptırdım :) öncesinde krem sürüp uyuşturuyorlar bizim doktorumuz çok işinin ehli biriydi iğne ile uyuştururken hiç ağlamadı oğlum aynı şekilde sünnet edilirken de ekranda kırmızı balık seyrediyordu :) onu görünce ben kötü hissettim ağlamaklı oldum hatta ama o hiç bir acı hissetmedi .Sünnet sonrası da uyuşukluk gidince sadece 2saat çok huzursuzdu ve ağladı sonra sanki hiç sünnet olmamış gibiydi.Pansumanı yaparken bardak vs kullanmadım hiç bize doktorumuz steril bi peçete,kırmızı kantaron ,fito ve anestol krem ile pansuman gösterdi.Kantaron yağını 3 damla damlatıyordum sonra peçeteye ilk anestol sonra fitoyu bolca sürüp direkt kapatıyordum peçete kaymasın diye sıkı bağlıyordum bezini bu şekilde pansumanla ilk gün bile ağlamadı:) çok rahat atlattık aklınıza takılan başka bişey varsa yardımcı olmak isterim