EsraKerimm merhaba postunuzu okudum.Öncelikle hiç panik yapmayın.Kafanız çok karışabilir ne yapacağımızı,nereden başlayacağınızı bilemeyebilirsiniz çok normal.Öncelikle mutlaka kreşe başlatın,çocuğunuzun uyran eksikliğinden sebep farklı davranılacağını düşünüyorsanız eğer söylemeyin okula.Sadece konuşamada gecikme var doktor kreş önerdi deyip geçiştirin.Çünkü her kurum durumu farklı algılayabiliyor.Uyaran eksikliği,otizm,dehb gibi çocukları istemiyorlar açıkçası.Tabi her kurumu içine katmıyorum.Bizim okul yönetimi oğlumun durumunu biliyorlardı.Bu tamamen size kalmış ister söyleyin ister söylemeyin ama çocuğunuzun dışlanacağını,istenmeyeceğini falan düşünüyorsanız söylemeyin derim.İlk etap kreş olsun. Tv ,tablet,telefon bunları kapatın.Bol bol 3 yaş etkinlikleri içeren oyuncaklar,kitaplar,oyun hamurları,eşleştirme kartları alın.el kasları çalışaın sürekli hamurla oynasın,makas verin eline kessin,evin bi duvarını ona ayırın istediği gibi boyasın,bol komut alma,yönergeleri yerine getirme çalışmaları yapın,kinetic kum ile oynasın,beslenmeside çok önemli, bi süre abur cubur tüketiyorsa eğer kesin,medine hurması yedirmeye çalışın,balık tüketmiyorsa omega 3 ile destekleyin,kelle paça çorbası içirin.İnanın çok uğraştım,öyle uğraştım ki görenler beni tanıyamıyordu resmen.Oğlum hala kreşe gidiyor 2 ay sonra 6 yaşına girecek iyiki göndermişim.Sınıftaki en uyumlu çocuk sınıf başkanı hatta ☺️ Aklınıza takılan her ne varsa saat kaç olursa olsun sorun çekinmeyin