kbrgmss Bende prima kullanan biri olarak turcoyu begendm aynı beden aldım bir sorunda yaşamadım emiciliği güzel.
Hilalceee 58goktugum elbette anne olmak böyle birşey hem bebeği düşünüp hem bütçeyi korumaya çalışmak☺️
UmmSalih Ben bir kaç kişiden kotu yorumlar duydum pişik yapıyor falan diye o yüzden almaktan vazgeçmiştim