_tugcee Aintyourmama Ay rabbim yardımcınız olsun geliyorum arkanızdan ben😂🫠 gün içinde nasıl idare ediyorsunuz ikisiyle de öyle aman aman zorluğu oluyor mu
_tugcee esay22 Nasip olursa 2. Sezeryanı olucam bende🥹ilk sezeryandan sonrakiler nasıl daha mı zor oluyor yoksa aynı mı😌bide benim iç yaralarımda henüz iyileşmeden hamile kaldım tekrardan
esay22 _tugcee hayır ilk sezeyanim cok zordu diğerleri cabuk toparlandim hastanede bile hep yürüyordum ilki gibi zor değildi bende bebeğim 3 aylik ti hamile kaldim 4. Sezeryanim olacak allah nasip ederse 🌹
Aintyourmama _tugcee amin sagolun cümlemizin ☺️ oluyo valla gittikçe zorlaşıyor küçüğü de kucak istiyor artık büyüğü de ilgi istiyor delirecek gibi oluyorum bazen. Bi şekilse atlatıyoruz sonra
Rosebud10 4 buçuk aylık oğlum var adet olamadım inşallah hamile değilimdir aslında yanımda bir kişi daha olsa yardım eden bir de kızım olsun isterim ama tek başına olunca sonradan yok diyorum