LadyGaddar kimbumadam Aldığımızda böyleydi evet oturma odası balkonunun dvmı Sol tarafta kapı var balkona açılıyor
mamacitaa_ kimbumadam evet öyle olduğu söyleniyor, deprem sonrası yapıldı zaten. gerçekten çok küçük odaları hele benim yatak bi odada gardrop ayrı bir odada düşün. ama işte sağlık olsun ne yapalım şimdi
kimbumadam mamacitaa_ Artık hep küçük yapıyolar o geniş mutfaklar kalmadı maalesef bina sağlam olsun da Ben İstanbul’dayım diken üstündeyiz Üst katın parke çıtırtısı geliyo ya sjsj
tospikannesi_ kimbumadam ben mutfakta asla aksesuar birşey kullanmayı sevmem tertemiz severim. Zaten kiracıyım ama ekstra dolap aldım erzak dolabı gibi