mamacitaa_ kimbumadam severim böyle postlari🫠 ama sadece tek kişinin sigacagi minnacik toki mutfagimla foti atamiyorum ya üstelik kiracı isem bir de.. 🥴
damlaozzz kimbumadam ben bunu kullanıyorum çok memnunum alta fazlalıklarımı koydum üstede kahve köşesi gibi yaptım
annabarbie kimbumadam mutfagimda bir dolap var icine ben kocam kizim sigar jsjsjs kiler gibi ama çok yerde kaplamiyor
gurbetteanne10 LadyGaddar Merhaba güle güle oturun çok güzelmiş halınızı brillant markadan mı aldınız memnun musunuz çok toz topluyor mu q
LadyGaddar gurbetteanne10 Cok teşekkür ederim trendyoldan aldım aymirahome den Hiç toz tutmuyor çok memnunum
LadyGaddar kimbumadam Aldığımızda böyleydi evet oturma odası balkonunun dvmı Sol tarafta kapı var balkona açılıyor
mamacitaa_ kimbumadam evet öyle olduğu söyleniyor, deprem sonrası yapıldı zaten. gerçekten çok küçük odaları hele benim yatak bi odada gardrop ayrı bir odada düşün. ama işte sağlık olsun ne yapalım şimdi