tgcyi aaa görmedim o şekilde tek bir kişi olarak anlamışım kusura bakmayın.
Samsung a55 kullanıyorum.
8/256 GB
18 bin TL gibi bir ücreti vardı .
Eşimde a15 kullanıyor yeni çıkmıştı
Oda 8/256 GB onun kide 8 bin TL di biz alalı 6-7 ay oldu galiba..
Önceden de samsung kullanıyordum
A serisini tavsiye ederim .
Ne olursa olsun inşallah memnun kalırsınız. Çünkü telefon çok önemli ya özellikle kamera kalitesi,GB,donma kasma bunlar gibi sorun olmazsa mükemmel.