tgcyi note 13 pro kullanıyorum. Üç ay falan oldu alalı. Videolarda donma sorunu var o yüzden bunu önermiyorum. Kamerası da bence çok kötü :( olumlu yanları telefonun kendi rengi çok güzel bendeki yeşil, ekranı kocaman çok iyi.ve çok hafif rahat kullanim sağlıyor, şarjı hemen doluyor ve uzun gidiyor.
Biraz daha para verilip Samsung alınmalı bence. Bundan önce redmi note 9 kullanmıştım onda donma falan olmuyordu şarjı iki gün gidiyordu 4,5 sene kullandım ama işte kameralar kötü.