beybitolat oylesinebiri__ evet canım 4 aylık ben o zaman en azından doktoru görene kadar kilosuna göre veriyim
beybitolat izge ben özellikle doktorumuza gidip sordum. Kilo başı vericeksin dedi. Hatta dün tekrar aldım eczaneden. Başka eczaneyede sordum oda kilo başına göre verceksin dedi
alyabarlas Pamukhanim_ ya ben şeyı unuttum sabah aksammı verıyorsuk gunde 1 keremi ilk kızımda kullandım 6 sene gectı unuttum sımdı oğluma gunde 1 kere 5 damla verıyorum ama sabah aksammıydı acaba
alyabarlas Pamukhanim_ bende oyle verıyorum da bazıları sabah aksam demiş onda kafam larıştı bende boyle devam ozaman
Pamukhanim_ alyabarlas doktor bize öyle söyledi daha 2 hafta önce gittim ama ben artık damla olarak değil o ml yazan yere kadar veriyorum doktorumuz öyle söyledi 9 buçuk aylık benim ki
alyabarlas Pamukhanim_ bnde 5 kılo idi ozamn 5 damla verıyordum sımdı kılosu kaç ölçturcem oyle devam