TwinadoMom Annemkuzum12 ama ne bileyim doktorun dediği de ikna etmedi beni😄 kan tahlili röntgen herşeyine bakıldı idrar vs bir sorun yok çok şükür
TwinadoMom Annemkuzum12 amin amin gerçekten çok yorucu oluyor. 5 yaşında bir kızım daha var sadece onun için ayakta kalmaya çabalıyorum gerçekten yıkılmadım ayaktayım modundayım hep
Novamom_ newmommyela ben doğduğu günden itibaren optipro kullanıyorum şuan 27 aylık hala kullanıyorum yani gaz problemi vs olmadı