Hanımlar bebeğim 19 günlük son 1 hafta 10 gündür falan inanılmaz bir gaz derdimiz başladı ya valla içim acıyor artık kıvranmasından memeyi bile ememiyor doğru düzgün kıvranıp çekiştirip duruyor memeyi 😢geceleri sma optipro kullanıyorum sabahları hep emziriyorum gaz yapıcak birşey yememeye çalışıyorum dikkat ediyorum hep belki alerjisi vardır diye süt ürünleride tüketmemeye çalışıyorum acaba mamadanmı oluyor mama değiştirmekte istemiyorum daha kötü gaz yaparlar falan diye birde aralarında en iyi mama sma optipro diye okudum doktorda bunu önermişti aslında ama sizin önerebilceniz mama varmı