mavikuss_ Pamukprenss agrı var baya ağrıyor ama içte bastırıp oynayınca belli oluyor doktor tam lenf bezının orda tam dedi ondan ultrason istedi başka doktorda kıl iltihabı dedi ama ultrason a girmeden ilaç kullanmak istemedim
kaderbilge mavikuss_ insallh galiba benimki dişten şu mesjlari okuyunca dişten olabilicegi aklıma yeni geldi
kaderbilge aybkenl sanırım benimde dişimden kaynaklı ama emziriyorum acaba sorun olurmu kırık bı dişim var galiba ondan kaynakli
Kucukanne Benim 1 yıldır şiş boğazım boynum emsem koltuk altim kasıklarım 3 ayda bir konteol dediler en son kötü birşey yok olsaydı şimdiye çıkardı dediler
ilaydaeliifff Kucukanne merhaba acab bi gelişme var mı benimde 4-5 senedir kasıklarımda koltukaltlarımda boynumda var ama doktora gösterdim ultrason çekip önemli değil dedi yinede arada aklıma geliyorlar boyutları nasıl sizin
Pamukprenss hfshmzhnzll geçmiş olsun . Direkt tüberküloz olmadı heralde. Öncesinde grip nezle gibi başlar sonra geçer gibi olur öksürük olur bir ay içinde lenfler şişmeye başlar yanılmıyorsam . Hemşireyimde süreç böyle başlıyor. Yani lenf bezleri hastalık enfeksiyon artışı olmadan şişmez
aybkenl kaderbilge gecmis olsun cnm disini aksatma eger ankaradaysan tepe basinda esma arslan var cok guzel ilgileniyor disi yaptigini bile anlamiyosun