karpuz_ hayır evde kendim annemin annesinden kalma eski makinesiyle gizli gizli öğrendim kendim bozdum kendim tamir ettim baktım bişeyler yapabiliyorum anneme dedim öğret bana diye hiç istemedi kafanı yorma falan diye ama kendisi ilk bebeğimin nevresimlerini dikerken hem izledim hem sordum ufak ufak eski kıyafetlerden bişeyler kesip diktim cok video izledim kızıma elbiseler diktim iyi kötü sonra annem madem dikiyosun bu eski bozuk makineyle olmaz al bitene dedi künyesi bozdurdjm üstünü eşim tamamladı aldım bi makine öyle öyle işi ilerlettim arkadaşlarım çocuklarına istedi sonra onların arkadaşları gördü falan derken ısrarlarıyla sipariş almaya başladım e tabi sipariş aldığım için daha iyi olsun diye overlok da aldım. İlk diktiklerimde cok hatalarım vardı indirimli verdim yada coğunu hediye ettim çok kumaş israf ettim öyle parasal bi kaygım da yoktu hem hobi için hemde allah rızası için cok cok ucuza diktim elimi alıştırdım şimdide ara ara yine sipariş alıyorum yine piyasaya göre uygun dikiyorum sayılır.