realmom olabilir canım benim oğlumda düştü 2 kez illaki oluyor bianlık birşey zaten . İkinci düştüğünde yatak çok yüksekti ve oteldeydik yakınlarda hastane vs yoktu anlı morarmıştı yani bildiğin . Bende takip ettim saatlerce uyutmadım çok şükür birşey olmamıştı 🙏