Ben halktan gizlemeyi kimsenin goze alacagini dusunmuyorum bunun vebali buyuk cunku ayrica bir tane hasta ciksa o bir taneyle sinirli kalmaz, bakin diger ulkelere kac tane vaka var, kac tane olum var. Bizde nedense her sehirde bir tane var baska cikmiyor. Bunlarin hepsi soylenti su an. Bence devlete guvenmek gerek boyle bir durumda. Eger olsaydi mutlaka ortaya cikardi. Ki insallah cikmaz temennimiz bu