Korkutmak istemem kimseyi ama kuzenim devlet hastanesinde çalışıyor mardin kızıltepe de. Bugün öğleden sonra iranlı ateş-i yüksek bir adam gelmiş hemen karantina ya almışlar önce acili kapattılar sonra açmışlar halk şüphelenmesin diye. Saklıyorlarmis dedi yasak koymuşlar paylasilmayacak bu vakalar diye.