Vala hepimizin çok dikkatli olması lazım
malum sağlık bakanlığı hiç Bi zaman gerçeği açıklamıyor
Herkes hastalık içinde domuz gribi salgını var iken bunun için bile kimseye bilgi verip uyarı yapmadılar
antibiyotiğin geçiremediği bu zorlu meret yüzünden çocuklarımıza gereksizce tonla antibiyotik yüklemesi yapıldı sonuç tek başına tabki yetersiz kaldı enfluvirler klamerler hava da uçtu yazık çocuklarımıza bizlere