Biz de vandayız da ben henüz vana gelmemiş diye biliyorum biri rahatsızlanmış astımı varmış boğulmuş nefessizlikten ne olur me olmaz diye tedbir almışlr ama korona değilmiş. Ama zaten dibimiz iran eli kulağındadır napacaz hiç bilmiyorum. Benim de komşumun eşi doktor maske zorunluluğu gelmiş ama bizim eczaneden aldığımız maskeler koronadan korumazmış bizi maalesef