58vildan tkut evet direkt böyle yazıyor 30 nisanda başvuru yaptım 7 mayısta bu şekilde hem sms hemde e devlet üzerinden red yanıtını gördüm tekrar başvurdum 8 mayısta hala devam ediyor yazıyor
inci80 kaderdurusefa e devlete doğum yardımı yazın aile ve sosyal yardımlaşma Bakanlığına yönlendiriyor zaten