defnes32 bende bebeğimin eşyalarını hazırlarken set olarak almıştım ama pişman oldum çünkü her çocuk farklı mesela benim oğlumda atopik cilt egzaması da oldu doktor başka şeyler verdi mustela ya onca parayı verdiğimle kaldım şampuan zaten haftada 1 kullanıyorsun uzuuun bi zaman gidecek piyasada daha uygun fiyata ürünler var hiç onca parayı buna verme derim ben