defnes32 Pamukhanim_ genel olarak musteladan çoğu kişi memnun kalmamış dediğiniz markalara sa bakayım teşekkür ederim
patlakprezervatif defnes32 şampuanında problem yaşamadım ama stelatopia kremi var. Atopik dermatit ciltler için kullanılıyor kesinlikle tavsiye etmem iyi gelmedi gelmediği gibi daha kötü yaptı. Bebeğim pişik olmadı kızarıklık olunca Chicco pişik önleyici kremi var onu kullanıyorum sorun yaşamıyorum
defnes32 patlakprezervatif yine kafam karıştı mustela da karar almıştım hiç kimse memnun değil musteladan memnun kalmamış şimdi başka markaları araştıracağım
nursemam defnes32 ben 3 lü satılıyordu şampuan bebek yağı ve pişik önleyi kremi tek şampuanı kullanıyorum pişik için ilk başlarda yenidoğanken kullandım bir alt açmada sürüp diğerinde sürmüyordum çok maruz kalsın istemedim çok şükür pişik olmadı. Şampuandan memnunum 6 aylık olduk hayla aynı şişe kullanıyorum göz yakma olmadı kucağımızda yıkanıyor bakıyorum gözünü açıp etrafa bakıyor bazen internetten alınca doldurma bile yapıyorlar ben internet güvenmiyorum Mustela satıcısı olması gerekiyor dikkat edin yenidoğan iken duştan sonra bebek yağını sürüyordum 2 kere denedim hep yağdan sonra cildi isilik oluyordu benek benek sudocrem sürüyordum geciyordu diğer duşta sürmeyince öyle bir tepki yaşamadım çünkü yenidoğan zamanında bebeğin cildine yağ sürmek cilein gözeneklerden hava alımını engelliyormuş ve isilik oluyormuş instagramda doktor videosuna denk gelmiştim hatta losyon bile kullanmadım çünkü bebek cildi zaten yumuşak müdahale etmedim şuan 6 aylık ara ara losyon sürüyorum hemen duş sonrası değilde bir gün sonra veya akşam yatarken gibi. Dalin aldım bir kere kullandık isilik oldu beğenmedik eşim dalin koksun istiyordu ama eski dalinler gibi kokmuyor dedi sonradan Mustelada hafif koku var temiz kokuyo losyonunu kullanmadım ama keşke alsaydım merak ediyorum onun dışında mustela bitince sebamed denemeyi düşünüyorum ablam hep sebamed kullandı annemde var gidince kızımı yıkayınca ondada göz yakma vs olmadı güzel ürünler
defnes32 nursemam genel olarak kimse musteladan öyle aman aman memnun kalmamış mustela iptal başka markalara yöneleceğim sebamedede bakacağım teşekkür ederim
glcnylmzeskin defnes32 bence gerek yok ben kullanamadım söylendiği kadar iyi değil ben johnson baby şampuan kullanıyorum bide bebek yağı dalin kullanıyorum pişik kremi de bepanthol kullanıyorum hiç pişik olmadı bu zamana kadar oğlum bence mustela diye düşünmeyin hep öneri tabi siz bilirsiniz 😇
defnes32 glcnylmzeskin valla bu yorumlardan sonra mustela iyi diye düşünmüyorum tamamen iptal hepsi tek markadan olsun istemiştim ama anlaşılan farklı farklı alacağım
Niyesordunbucevabi defnes32 nemlendiricisi çok iyi oğlum atopik ciltli çok güzel nemlendiriyor ama şampuanı için aynı şeyi söyleyemem pek bi etkisini görmedim yani ne bilim normal bi şampuan 700 tlyi haketmiyor ondan önce sebamed kullanıyordum onu daha çok sevdim
defnes32 Niyesordunbucevabi hah dediğim şey bu bir şampuan işte neden 700 lira. Bu yorumlardan sonra mustelanın popüler kültür kölesi olduğunu düşünüyorum
figenilsu baharrr01 biz de de öyle oldu zor toparladık çocuğun yüzünü evet iyi bir marka ama herkese herşey iyi gelmiyor işte :(
D_deniz defnes32 evet değer. Ecowel hediye gelişti lesss gibi parfüm kokuyor neresini beğeniyorlar anlamıyorum. Siz şimdi mustela avakadolu şampuan alın 500ml bebeğinizin vicudunu da onla yıkayın bir yudum bir sürü kopuruyor 6aya kadar yeter o. 300ml lik avakadolu losyon alın bebeğinizin tüm vücudunu kremleyin. Bebek yağı da alın boynuna ayaklarına sürün. 6ay yeter bunlar. Ben yüz kremi de almıştım minik 50ml lik iyi gelmişti. Atopik ciltler için olandan tavsiye etmem çok yapış yapış. Bildiğiniz normal avakadolu yenidoğan tercih edin kokusu da çok güzel bebek kokusu. Pişik kremi de çok güzel bu arada
defnes32 D_deniz çoğu kişi memnun kalmamış çoğunlukta bebeklerde alerji cilt kızarklıkları falan yapmış o kadar para veripte çocuğumu kötü etmesini istemiyorum çöpe gitmeside cabası
patlakprezervatif defnes32 mustela stelatopia internetten bakarsınız şikayet var filan en azından fikir oluşturur
Niyesordunbucevabi defnes32 nemlendirici çok iyi gelince şampuanı da ondan deneyim dedim ama alınması da olurmuş işte
D_deniz defnes32 inanmayın bunlara hiç sanmıyorum memnuniyet oranı çok yüksek. Siz bilirsiniz minik alıp deneyin olmadı mustelanin Kendi sitesinde minik boylar da var
oylesinebiri__ defnes32 setini almak zorunda değilsiniz ayrı ayrı küçük seyahat boy alın iyi gelmezse değiştirirsiniz
biimiyomyardimet defnes32 kızım 3.5 yaşında hala Mustela şampuan, nemlendirici vs kullanıyorum ben çok memnunum. Ki kızım atopik dermatit her ürün iyi gelmiyor. Yerinizde olsam alacaklarımı küçük küçük alırım, kullandıkça anlarsınız hangisi yarıyor hangisi yaramıyor. Her bebek, her cilt tipi aynı değil neticede.
ozlem5494 defnes32 bebeğim 22 aylık, doğduğundan beri şampuan olarak Mustela kullanıyoruz hiç değiştirmedik erkek çocuğu olduğu halde saçları ipek gibi çok güzel, gözleri de yakmıyor ben kendimde denedim ki zaten oğlum da banyo yapmayı çok seviyor yaksa ağlardı diye düşünüyorum. Vücut losyonundan da memnunum ama pişik kreminden memnun kalmadık malesef.
oylesinebiri__ D_deniz her bebeğe iyi gelmiyor pişik kremi benim bebeğime alerji yaptı çöpe attım şampuan ve losyondan memnunz
ipekg54 Şampuan, vücut şampuanı, masaj yağı, vücut losyonu, pişik kremi mustela kullanıyorum 5 aydır yani doğduğundan beri çok çok memnunum