Gzm__ dün instagramda karşıma cıktı daha önce bozmadım gördüğümü söyliyim size bilezikde 400 zarar edersiniz diyordu gram altın da 200 diyordu öyle bir video çıkmıştı karşıma he ben yatırımlık 24 ayar altın almayı sonrada tüm yapmayı uygun görüyorum 24 e yetmezse 22 ayar gram alınmalı çünkü çeyrek de her yıl tarih değişiyor hemen eski yeni kavramı var gramda o tarz bi tarih yok 2024 de alınmış gibi o yüzden yatırım için gram tercihim