pinaraks Kızlar dün ajda bilezik aldım bi tane de kibrit çöpü bileziğim vardı . Kibrit çöpünde 22 ayar diye yazıyor ama oluklu ajda da ayar vs. Yazmıyor. Bu normal mi? Ajdası olanlar bana bilgi verebilir mi ayar yazıp yazmadığını ?🙏
kelebegiminannesiyim pinaraks ben alırken aldığım kuyumcu aldığın şehir bile belli olur ancak ajdalarda büyüteç ile bakman gerekir yoksa göremezsin demişti
berivan2709 pinaraks kibrit çöpü biraz düz desensiz olduğu için evet yazıyor ama Ajda ona göre ince ve tırtıklı olduğundan dolayı yazmıyordur
pinaraks Hiilyuss kuyumcudan aldım ama damga önemli bir konu diye biliyorum ya yüzüğümü damgası yazmıyor diye satın almamışlardı. Şimdi de bunu taktım kafama
pinaraks kelebegiminannesiyim çok inceledim valla hiç bir şey de göremedim. O kadar da para verdik sonradan satamam diye çok korktum. Çünkü içinde damgası yazmadğı için yüzüğümü satamamıştım bi kere
KendiEvimdeDeplasmandayim KendiEvimdeDeplasmandayim yazı var mı diye bakmamıştım hiç şimdi baktım da yazı yazıyo içinde pardon yanlış yönlendirmeyeyim
nrmnnn KendiEvimdeDeplasmandayim tse damgası var ve 916 yazıyo 916 22 ayar femek zaten yazıyo yani merak eyme benimki ajda değildi onda bile 916 yazıyodu bu şekilde tse ile