melegininannesi38 gokceege inşallah canim benim.benimde tek isteğim o zaten herseyin iyi gitmesi allahin izniyle
melegininannesi38 btlbge düşük yapiyirum ben normal gebelikmis ama bebek tutunamamis kese minik gözüktü ama değer dusuyo