melegininannesi38 Kimin duasi kimin için kabul olacağı bilinmez lütfen dua edermisiniz sağlıklı gebelik olsun ayın 10 unda kan verdim 149.0 Ayın 12 sinde 384.3 Ayın 14 ünde 557.4 cikti lütfen dua edin sağlıklı Bi gebelik olsun
KendiEvimdeDeplasmandayim melegininannesi38 Allah size bağışlasın inşallah sağsalim kucağınıza alın 🙏🏻
melegininannesi38 KendiEvimdeDeplasmandayim sağlıksız gebelikmis dualariniz icinde Allah razı olsun ikinci bebegim.olacakti nasip değilmiş
btlbge melegininannesi38 sağlıksız gebelik olduğunu kim dedi size artışlarınız gayet güzeldi iki güne bir artış sağlamış
melegininannesi38 KendiEvimdeDeplasmandayim yok canım suanlik kesin bisey yokmuş başka doktora gittim de keseye benzer bisey gördüm normal gebeliğe dönecek gibi duruyo dedi
melegininannesi38 btlbge başka doktora gittim de doktor vajinal muayene ile keseye benzer bisey gördüm normal gebeliğe dönecek gibi dedi
melegininannesi38 btlbge hayır canım.bugunki değerim 690.9 bugünkü düşük cikti ama keseye benzer bisey gördüm dedi doktorun normal gebeliğe dönecek gibi dedi
melegininannesi38 Pembepremses24 tekrar gittim de doktora vajinal muayne ile keseye benzer bisey gördüm normal gebeliğe dönecek gibi dedi doktor
KendiEvimdeDeplasmandayim melegininannesi38 kusura bakmayın nolur ben kaybettiniz sandım bi an. İnşallah döner kavuşursunuz 🌸
melegininannesi38 KendiEvimdeDeplasmandayim yok canım ďiger doktor öyle deyince ben hemen buraya yazmıştım.ama farklı doktora gittim vajinal muayene yaptı keseye benzer bisey gördüm ama bence normal gebeliğe dönecek gibi dedi
KendiEvimdeDeplasmandayim melegininannesi38 inşallah döner bi kaç yere sormak lazım. Ben 5haftalıkken doktora gitmiştim ilk gebeliğim hiç bilgim yok böyle şeylere. Yanlış olmasın 5diye hatırlıyorum daha geçte olabilir. Keseyi görmüştü sevinmiştim bosuna sevinme içinin dolcağı belli değil demişti bide özel doktor. O kadar üzülüp paniklemiştim ki. Şimdi kızım içerde uyuyor. Sizde koynunuzda uyuttuğunuz zamanlara kavuşun inşallah 🙏🏻