asyam230524 eğer emmeyi bırakmadıysa bu durum bizde de aynıydı kim ne derse desin kesinlikle emen bebek yemiyor 1,5 ay oldu memeden keseli şimdi çok güzel herşeyden yemeye başladı uyuyup uyandığında çok aç oluyor kesinlikle önceden yemeğini hazırlıyorum ki başka şeylerle karnını doyurmak istemesin yemeğini yedikten sonra kek kraker vs veriyorum evde kendi yaptıklarımdan mesela yeni tatlara açık değil ama her yolu deniyorum yoğurt yemez ayran şeklinde de içmez ama ne hikmetse kaşıkla verince yiyor 🤣 birde kendi yemek istediğinde hep döküp saçıyor doymamış olluyor tabi ona da müsaade ediyorum ama elime bi kaşık alıyorum bi yandan da ben yediriyorum, dikkatinş dağıtacak şeyler yapın önüne hikaye açın ya da siz onu eğlendirecek şeyler yapın kukla vs oynatın çocuk işte yemiyor bişeylerle oyalayıp yediriyoruz… şimdiden kolay gelsin güzel anne