nazliminannesi Dün yatış yapıldığından beri kusmamisti bu sabah doktor kusmuyosa tedaviyi durduralım bı bakalım gönderelim dedi fakat tedavinin daha saati gelmeden tekrar kustu yarın bı daha bakılacak ama ateş her 4 saatte bir çıkıyor 38 buçuk 39 oluyo
yokyanalakasivar nazliminannesi çok geçmiş olsun İnşallah bir an önce atlatır bunu sağlıklı gülücük saçan haline döner Allah yardımcınız olsun