İyi geceler kızlar şuan bebeğimin başında nöbet tutuyorum belki başına gelen vardır napmam lazım bana bı yol gösterin
Kızım 10 ay 19 günlük bı kaç gün önce azı dişlerinin çıktığını gördüm yaklaşık 1 haftadır burun akıntısı vardi akıntı koyu olduğu için antibiyotik verdi sağlık ocağı doktoru ben hiç biseyi yok diye vermek istemedim ama dün gece öksürüğü başladı bu sabah bende antibiyotiğe başladım sabah uyandiginda biraz mızmızdi sürekli böyle aslında zor bı bebekti her zaman uyudu ilk uykusundan uyandı sürekli agliyodu mizmizlaniyodu 2. Uykudan uyandı halsiz gibiydi kusmaya başladı 7 8 defa gitti burası mahrumiyet bölgesi sağlık ocağı doktoru ve yetişkin acil var acile ilk gittiğimizde 4. Kusmasiydi doktor ben bişey yapamam dedi gemide olmadığı için çocuk doktoruna gidemedik eve geldik ve bu sefer 3 defa fışkırarak kustu tekrar gittik serum yapıldı sıvı kaybından dolayı eve geri geldik saat 23ten beri evdeyiz ve uyuyo 1 sefer uyandırdım emzirdim su verdim geri uyudu sürekli ateşini olcuyorum şuan 39 oldu ama çocuk doktoru için sabah gemi saatini beklemem lazım uyku arasında calpol verdim su verdim geri uyudu üstünde zıbın var ayakları buz gibi napmaliyim başına gelen var mı lütfen bı akıl verin elim kolum bağlı