Elif337798 şöyle anlatayım 6 aylıkken 24 saat içinde 3 kez nöbeti oldu 2 si bayılma 1 i kasılma şekilde. İlk olduğunda evdeydik geceydi hihh diye ses çıkardı uyandım kucağıma aldım yıkıldı üstüme ilk çocuğum tecrübesini öldü sandım hemen acile gittik giderken kendine gelmişti ama boş boş bakıyordu etrafa anlamsız gibi. Hastanede acilde beklerken yine aynı şekilde oldu yatış verildi gece yine aynı saatte oldu bu kez gözlerini bir yere odakladi vücudu taş gibi oldu hemşire doktor gördü sabah 12 tüpdu galiba kan alındı kulak,kalp, göz gibi organlarına bakıldı hasar bıraktı mı diye sonra egg çekildi egg bozuk çıktı ilaç verdiler her 3 ayda egg çekiliyordu. Mr temiz çıktı, genetik testi temiz çıktı, gelişimsel hiç sorun yoktu ve tekrar hiç nöbeti olmadı 2 seneyi geçkin ilacı kullandık. 2 yaşında iken doz azaltmaya başladık 27 aylıkken de tamamen bıraktık. Şuna 30 aylik 3 aydır kullanmıyoruz ilacı ve tekrar nöbet olmadı. Diğer haftada egg var bakalım nasıl çıkacak sonuç. Ateşte şöyle nobet bitiminden sonra çıkıyordu öncesinde yoktu 40 50 saniye sürdü galiba öyle aklımda kalmış